ایران مارکتنیگ 360 دستیابی به درآمدهای رؤیایی با فریلنسری متخصص سئو در ایران - ایران مارکتینگ

متخصص سئو فریلنسر

فریلنسر واژه‌ای است که امروزه بسیار شنیده می‌شود. درواقع ارزشی که مشاغل فریلنسری یا آزادکاری طی این مدت به دست آورده‌اند، غیر قابل چشم‌پوشی است. با همه‌گیری کرونا اهمیت این مشاغل بیش از پیش مشخص شد. با توجه به انعطاف‌پذیری شغل فریلنسری، امکان کسب درآمدهای زیاد از این راه وجود دارد.

اما آیا یک متخصص سئو می‌تواند به‌صورت فریلنسر کار کند؟ جواب واضح است، بله، یک متخصص سئو می‌تواند به‌راحتی کارهای خود را به این صورت انجام داده و درآمد زیادی نیز داشته باشد. البته میزان درآمد مشاغل آزاد بسته به مهارت سئوکار متفاوت است. ابتدا لازم است تا کمی با شغل سئو آشنا شده و سپس درمورد فریلنسری آن صحبت کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

با متخصص سئو، عامل قهرمانی سایت، بیشتر آشنا شوید.

 

متخصص سئو

به چه کسی متخصص سئو می‌گویند؟

متخصصان سئو افرادی هستند که در زمینه بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو فعالیت می‌کنند. گوگل یک موتور جستجو است که جهت ارائه اطلاعات به کاربران به وجود آمده است. سایت‌های زیادی در گوگل وجود دارند که باهم به رقابت می‌پردازند. سایت‌هایی می‌توانند قهرمان این رقابت باشند که اصول سئو یعنی الگوریتم گوگل را رعایت کنند.

سئو کمک می‌کند تا محتوای سایت به کاربران بیشتری نمایش داده شود. این کار باعث می‌شود تا سایت‌ها ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کرده و رتبه بالاتری بگیرند. این می‌تواند تأثیر زیادی در گسترش کسب‌وکارها داشته باشد. محتوای سایت باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی کاربر عبارت مرتبط با محتوا را سرچ می‌کند بتواند سایت شما را در لیست نتایج مشاهده و ترغیب به کلیک روی آن شود.

کارشناسان سئو افرادی هستند که اصول سئو و الگوریتم‌های گوگل را به‌خوبی شناخته و محتوا را بر همین اساس بهینه می‌کنند. محمد پورفیض، یکی از سئوکاران است که در این کار چندین سال تجربه داشته و محتوای سایت‌ها را مطابق با قوانین تعیین شده به‌روز می‌کند.

شغل فریلنسری سئو چگونه است؟

همانند بسیاری از مشاغل دیگر که به‌صورت فریلنسری کار می‌کنند، متخصصین سئو نیز می‌توانند حرفه خود را به صورت آزاد دنبال کنند. در این کار کارشناس سئو بر اساس تعداد پروژه‌هایی که انجام می‌دهد، کسب درآمد می‌کند. فریلنسر سئو می‌تواند به‌صورت قراردادی و مستقل کار کند.

این مشاغل بیشتر عموماً کوتاه‌مدت بوده و وظایف آن مشخص است. افراد در این شغل می‌توانند هم‌زمان چندین پروژه را باهم مدیریت کنند که البته این موضوع بستگی به توانایی و مهارت‌های یک سئوکار دارد. این ویژگی فریلنسری سئو باعث شده تا بتوان درآمدها و تجربه بیشتری کسب کرد.

وظایف پیچیده و حیاتی یک فریلنسر سئو

موفقیت در اینترنت و فضای گوگل بستگی به بهینه‌سازی سایت‌ها دارد. این همان کار مهمی است که فریلنسر سئو از پس آن برمی‌آید. کارهایی که او انجام می‌دهد، پیچیده و برای سایت بسیار حیاتی است. درواقع یک کسب‌وکار می‌تواند تنها با داشتن یک سایت قوی که طبق اصول و الگوریتم گوگل باشد به موفقیت‌های شگفت‌انگیزی دست پیدا کند.

این در حالی است که گاهی اوقات عدم رعایت این اصول بهای سنگینی چون ازدست‌دادن رتبه و اعتبار دارد. اگر شما هم قصد دارید به‌عنوان یک فریلنسر سئو کنید باید درباره وظایف حیاتی آن بیشتر بدانید. در ادامه به بررسی چند مورد از آنها پرداخته‌ایم.

تحقیق کلمات کلیدی

به‌عنوان یک متخصص سئو که به‌صورت فریلنسر کار می‌کند باید بدانید که کاربران چه عبارتی را بیشتر جستجو کرده که آنها را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا بتوانید کلمات کلیدی را به‌صورت استراتژیک در محتوای سایت قرار داده و در نتایج بالاتر قرار بگیرید. این کار باید مرتب انجام شده و کلمات کلیدی به‌روز باشند.

تجزیه‌وتحلیل رقابتی

تجزیه‌وتحلیل محتوای رقبای شما که در رتبه‌های بالاتر قرار گرفته‌اند به شما کمک خواهند کرد رتبه خود را بر همین اساس بسنجید. شما با این تجزیه و تحلیل‌ها قادر خواهید بود که بینش استراتژیک خود را به دست آورید. همچنین شکاف‌های رتبه‌بندی را شناسایی کرده و با به‌کاربردن کلمات کلیدی رتبه بالاتری به دست بیاورید.

مدیریت پروژه

همان‌طور که گفته شد فریلنسرهای سئو قادرند چند پروژه را هم‌زمان باهم پیش ببرند. این بسیار مهم است که وقت کافی برای هر یک از آنها صرف شده و تکنیک‌های لازم را روی آنها پیاده کنید؛ بنابراین بسیار مهم است که طبق یک جدول زمان‌بندی شده پروژه‌های خود را مدیریت کنید. این باعث عملی ساختن تعهدات می‌شود و اعتبار بیشتری را به دنبال دارد.

مشاوره با مشتری

یک فریلنسر سئو وظیفه دارد که با مشاوره‌های مشتری پروژه را شروع و به پایان برساند. مشاوره با مشتریان باعث می‌شود که اطلاعاتی درمورد نیاز مشتریان، برند، نقاط فروش، خدمات و تبلیغات، به دست آورد. همچنین موجب می‌شود تا درک بهتری نسب به کسب‌وکار داشته و سایت را مطابق با آن بهینه کند. همچنین با وجود به‌روزرسانی‌هایی که گوگل انجام می‌دهد لازم است همه آنها را زیر نظر داشته و مطابق به آن به نیاز کاربران پاسخ دهد.

فریلنسری سئو چه مزایایی دارد؟

برای اینکه به یک فریلنسر سئو تبدیل شوید باید ابتدا در سئو تخصص زیادی به دست آورید. پورفیض، کارشناس با تجربه سئو، دوره‌های صفر تا صد سئو را به‌صورت مجازی و حضوری برگزار می‌کند. شما با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید مهارت‌های SEO را فرا گرفته و از این طریق کسب درآمد کنید. درآمد سئوکاران در کشور ما مناسب بوده و می‌تواند شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند. مزیت فریلنسری سئو عبارت‌اند از:

  1. منعطف بودن ساعت کاری
  2. انعطاف‌پذیری در انتخاب محل کار
  3. کسب درآمد بیشتر بدون پرداخت مالیات

الگوریتم گوگل؛ کارآگاهی که حقیقت را فاش می‌کند

الگوریتم گوگل همان قواعد مهمی هستند که هر سایت برای دستیابی به صدر نتایج باید آن را در محتوای خود اعمال کند. در واقع گوگل با این الگوریتم‌ها در تلاش است تا بتواند هر چه بهتر به نیاز کاربران پاسخ دهد. هر یک از این الگوریتم‌ها وظایف حساسی را بر عهده دارند.

آنها مانند کارآگاه‌ها هر کاری خلاف با قوانین گوگل را شناسایی کرده و سایت خاطی را جریمه و در برخی اوقات از صفحه گوگل محو می‌کنند. متخصص سئو، پورفیض، سایت را دائماً بررسی کرده تا دقیقاً مطابق با این الگوریتم‌ها بهینه شده باشد و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرد.

درمورد الگوریتم گوگل، این کارآگاه باهوش، بیشتر بدانید.

الگوریتم های گوگل

سئو کلاه خاکستری؛ مرگ یا زندگی؟

شاید از دیدن عنوان این قسمت کمی متعجب شده باشید، اما تأثیر سئو کلاه خاکستری دقیقاً به همین اندازه اهمیت دارد. بهینه‌سازی کلاه خاکستری قوانینی هستند که نه جزو کلاه سیاه و نه جزو کلاه سفید دسته‌بندی می‌شوند. سئو کلاه خاکستری استفاده از تکنیک‌هایی است که اگر الگوریتم‌های گوگل متوجه آن شوند، برخورد جدی می‌کنند. اما درصورتی‌که این الگوریتم‌ها درباره آن چیزی متوجه نشوند آن را به‌عنوان یک سئو کلاه سفید شناسایی کرده و به بهبود رتبه سایت کمک می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد سئو کلاه خاکستری کلیک کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 3,339 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 6 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها