از 42 رأی
- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
افزونه تیکتینگ ticketa | افزونه تیکت وردپرس | افزونه تیکت پشتیبانی | افزونه تیکت | Support Ticket System | افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته
پشتیبانی قوی یکی از مهمترین ویژگیهای یک سایت خوب و حرفهای است؛ زیرا اگر نتوانید به مشتری خود پشتیبانی خوبی ارائه دهید، علاوه بر اینکه او را از دست خواهید داد. همین مشتری دهها مشتری خوب دیگر را از شما خواهد گرفت. پس میتوان گفت پشتیبانی نبض یک کسب و کار آنلاین محسوب میشود که اگر به خوبی نزند، حیات آن کسب و کار با مشکل روبرو میشود. برای اینکه بتوانید مشتریان سایت خود را بهتر مدیریت کنید و هیچ کدام را از قلم نیاندازید، باید از یک سیستم پشتیبانی پیشرفته استفاده کنید.
ما تیکتا را به عنوان یک راهکار برای پشتیبانی از سایت وردپرسی شما آماده کردهایم؛ در واقع این افزونه تیکت (Ticket Plugin) یک سیستم پشتیبانی وردپرس برای مدیریت درخواستهای کاربران و ارائه خدمت به آنها از طریق ارسال تیکت و وویس را فراهم میکند تا با جلب رضایت مشتریان به کسب وکار خود رونق ببخشید. این افزونه پشتیبانی مشتری (Customer Support Plugin) برای هر درخواست خدمتی یک تیکت را تخصیص میدهد. در ویدئو زیر قابلیتها و کاربردهای این افزونه تیکت پشتیبانی را معرفی میکنیم.
از مدتها قبل به دنبال یک افزونه پشتیبانی قوی برای مدیریت مشتریان خود بودیم تا علاوه بر کارایی بالا، زیبایی بصری نیز داشته باشد. از همین رو افزونههای تیکت وردپرس خارجی زیادی را بررسی کردیم و هر کدام را یک به یک روی وردپرس خود نصب کردیم اما هر یک، مشکلات ریز و درشت خود را داشتند. از کوچکترین مشکل که چپ چین بودنشان بود تا بزرگترین مشکل که نحوه کار کردن با آنها بود.
از طرفی وقتی تعداد مشتریها به بیش از 5 تا در یک زمان میرسید، پشتیبانی از طریق شبکههای اجتماعی مانند تلگرام و واتس آپ را طاقت فرسا میکرد؛ به این ترتیب مجبور بودیم ساعتها وقت خود را برای پشتیبانی لحظه به لحظه مشتریان صرف کنیم. این مساله باعث شد که به هیچ یک از پروژههایی که قصد انجام آن را داشتیم نرسیده و این به ضرر ما تمام شد و وقتمان را تلف کرد.
همچنین تعدادی از کاربران به دنبال یک افزونه (Plugin) مشابه افزونه وردپرس نجوا برای ارسال پوش نوتیفیکیشن بودند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم افزونهای بنویسیم که علاوه بر اینکه کار خودمان را راحت کنیم مشکل هزاران ایرانی رو هم حل کنیم. از این رو تیکتا متولد شد. این پلاگین یکی از بهترین افزونه تیکت (Best ticket plugin) است که کمک میکند یک سیستم پشتیبانی کامل برای سایت خود ایجاد کنید. به
این افزونه کاملترین راه حل برای ایجاد یک سیستم پشتیبانی (Support System) از طریق تیکت است که میتوانید به کمک آن درخواستهای مشتریان خود را مدیریت کرده و میتوانید هر تعداد نماینده که بخواهید به صورت نامحدود ایجاد کنید. به اطلاعات مشتریان و سابقه خرید آنها دسترسی دارید و به این ترتیب آنها را راحتتر مدیریت کنید. این افزونه وردپرس که برای پشتیبانی پیشرفته به کار میرود امکانات زیر را دارد:
و امکانات بی نظیر دیگر افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس فارسی تیکتا که در ادامه با آن آشنا میشوید.
بسیاری از افزونههای تیکت، قابلیتهای مشابه با سایر افزونهها دارند اما آنچه باعث وجه تمایز تیکتا با سایر افزونهها شده است امکان ارسال وویس در تیکت است. این امکان جذاب برای اولین بار به افزونه تیکتا اضافه شده است.
تیکتا با ظاهری زیبا و کاربر پسند به عنوان کاملترین افزونه تیکت وردپرس امکاناتی مانند ارسال پاسخ صوتی، ایمیل اطلاع رسانی، قابلیت خصوصی کردن ارسال تیکت، ضمیمه کردن فایل، درج امضا، شخصی سازی و به روز رسانی دائم و … را دارد. در ادامه هر یک از این امکانات را شرح میدهیم.
با امکان ارسال پاسخ صوتی به مشتریان با این افزونه تیکت، در وقت خود صرفه جویی کنید؛ این امکان در هر تیکت به صورتی که در تصویر نشان داده شده قابل انجام است.
با تیکتا میتوانید یک پشتیبانی عالی اراپه دهید و سوالات مشتریان خود را از طریق داشبورد وردپرس مدیریت کرده و پاسخ دهید. این افزونه تنظیمات پیشرفتهای دارد که در آن میتوانید ویژگیهای مختلفی را فعال کنید یا آنها را تغییر دهید. بهعلاوه در هر ورژن امکانات جدیدی اضافه خواهد شد.
با این افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس در صورت ارسال تیکت جدید و یا پاسخ جدید ایمیل اطلاع رسانی به شما ارسال خواهد شد تا در سریعترین زمان از آنها اطلاع پیدا کنید.
با این قابلیت شما میتوانید به کسانی که در حال حاضر عضو سایت شما هستند اجازه ارسال تیکت را دهید؛ بهطوریکه عضو جدید امکان ارسال تیکت نداشته باشد.
اگر کاربران در تیکتا از پاسخی خوششان آمد میتوانند آن را لایک کنند و پروفایلهای لایک کننده در زیر پاسخ نمایش داده خواهد شد.
در این افزونه تیکت و پشتیبانی برای وردپرس میتوانید بی نهایت پاسخ دهنده به تیم پشتیبانی فنی (Technical Support) خود اضافه کنید.
در این افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته، سیستم، اطلاعیهها را به مدیر و پاسخ دهنده نشان خواهد داد تا چیزی از دست نرود.
با جایگزینی رنگهای دلخواه با رنگهای پیش فرض میتوانید استایل دلخواه خود را ایجاد کنید.
در این افزونه کاربر و مدیر میتوانند هر تعداد فایل را ضمیمه تیکت کنند. به علاوه در افزونه تنظیمات ضمیمه شامل حذف ضمیمهها بعد از بستن تیکت یا بعد از گذشت مدت زمان مشخصی به منظور جلوگیری از افزایش حجم دیتابیس وجود دارد.
با این افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس، کاربران میتوانند همزمان در تیکتها و مقالات، با جستجو کلمه مورد نظر خود را پیدا کنند.
از امکانات موجود این افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس میتوان به همگام بودن با ووکامرس اشاره کرد.
امکان دیگری که تیکتا دارد، افزودن یادداشت برای کاربر خاص یا تیکت است تا اگر به پاسخ دهنده دیگری ارجاع داده شد از روند کارهای انجام شده اطلاع پیدا کند. با نکهداری اطلاعات و یادداشتهای مشتریان، آمار آنها را به راحتی پیگیری کنید.
با این افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته شما میتوانید پاسخی که میخواهید کاربران عمومی نبینند را علامت بزنید تا در لیست پاسخها قابل رویت نباشد.
با این افزونه تیکت شما میتوانید تیکتهای مورد نظر خود را ستارهدار کنید تا در اولویت کار شما قرار بگیرند.
با افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس قابلیت ویرایش تیکت برای کاربر و مدیریت وجود دارد و مدیریت میتواند این امکان را برای کاربر غیر فعال کند.
بعضی پاسخها عمومی هستند و نیاز دارید در سایر پاسخها به کاربران از آنها استفاده کنید امکان ذخیره کردن این پاسخها و استفاده از آنها در آینده وجود دارد.
با اتصال به ربات تلگرام و وارد کردن توکن و آدرس ربات میتوانید ارسال اطلاعیهها از طریق تلگرام را فعال کنید. در نتیجه اطلاعیههایی با این مضمون برای شما ارسال میشود که تیکتی در دسته فلان دارید.
اگر بخواهید کاربر بعد از خروج از حساب کاربری تیکتا به صفحه خاصی هدایت شود باید از تنظیمات مربوط به این بخش استفاده کنید.
از بین کاربران موجود یک نفر را به عنوان پشتیبان انتخاب کنید؛ نیاز نیست حتما نقش کاربری پشتیبان را داشته باشد. با این افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته تمام سوالات مشتریان خود را به صورت متمرکز پاسخ دهید و آنها را موثرتر پیگیری کنید.
با استقبال بینظیر کاربران فارسی زبان از این افزونه پرکاربرد، تیم طراحی و برنامه نویسی ما تصمیم گرفت که در هر مرحله، علاوه بر بهبود، نظرات کاربران مختلف را نیز در به روز رسانیها در نظر بگیرد. به همین دلیل است که از شما درخواست میکنیم، در بخش نظرات، ایدهها و نیازهای خود را مطرح کنید تا این افزونه تیکت روز به روز کاملتر شود.
این افزونه تیکت در منوی کاربری ووکامرس به صورت زیر نمایش داده میشود.
با نصب تیکتا تنظیمات زیر به سایت وردپرسی شما اضافه میشود که امکان تغییر بخشهای مختلف را خواهید داشت.
این افزونه یکی از بهترین
ممنون میشیم شما هم پیشنهادات خودتون رو برای ما ارسال کنید.
آیا میتوان افزونه تیکتا را در چند سایت استفاده کرد؟
خیر، افزونه با لایسنس فعال میشود و تنها قادر به فعالسازی بر روی 1 سایت هستید.
افزونه از چه ورژنهای php پشتیبانی میکند؟
ورژن 5.6 تا 7.2 را پشتیبانی میکند.
وقتی تلگرام هست چرا من باید از افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس استفاده کنم؟
همانطور که در داستان تولد تیکتا در بالا توضیح دادیم، پشتیبانی همزمان 5 نفر به بالا در تلگرام یا واتس آپ برای شما سخت خواهد بود و بعد از مدتی به خودتان میآیید که ساعتها وقت خود را برای پشتیبانی لحظهای از مشتریان گذاشتهاید و به بقیه کارهای سایتتان نرسیدهاید. با افزونه پشتیبانی شما میتوانید ابتدا کارهای مهم خود را انجام داده و سپس در فرصت مناسب به تیکتهای مشتریان پاسخ دهید؛ به این ترتیب شما خسته نشده و هم وقتتان تلف نمیشود، مشتری راضیتر و این سود برد برد خواهد بود.
آیا این افزونه از ووکامرس و دکان هم پشتیبانی میکند؟
بله و گزینهای در منوهای ووکامرس برای دیدن و ارسال تیکت اضافه خواهد کرد.
آیا میتوانم مدیریت افزونه رو هم ببینم؟
متاسفانه به دلایل امنیتی امکان این مورد وجود ندارد. ولی ما در ویدیو معرفی که در ابتدای توضیحات قرار دادهایم همه امکانات تیکتا را معرفی کردهایم و شما میتوانید مدیریت را به صورت کامل ببینید.
من از فروشندگان زیادی قالب خریدهام ولی بعضی پشتیبانی نمیکنند از کجا بدانم شما اینطور نیستید؟
با مشاهده کامنتهای محصولات ما متوجه خواهید شد کهدر سریعترین زمان ممکن به تیکتهای مشتریان پاسخ میدهیم. همه مشتریان ما راضی هستند و مطمئن باشید که ما شما رو تنها نمیگذاریم.
فرق افزونه پشتیبانی تیکتا با دیگر افزونههای پشتیبانی در چیست؟
همه مزیتهای بی نظیر این افزونه ذکر شد و نیازی به دوباره گویی نیست. یکی از ویژگیهای افزونه پشتیبانی تیکتا ایرانی بودن آن است این یعنی که شما به طراح محصول کاملا دسترسی دارید و میتوانید مشکلات خود را با او در میان بگذارید. همچنین امکانات مدنظرتان که کار را برای شما و دیگر کاربران راحت میکند را با او در میان بگذارید تا در آپدیتها اعمال کند.
اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که تیم ما خود هر روز از افزونه پشتیبانی تیکتا استفاده میکند و این کمک میکند که نقاط ضعف محصول را در حین کار ببینیم و برای هر چه بهتر کردن آن تلاش کنیم.
.دومین نکته این هست که ما برنامه دراز مدتی برای تیکتا در نظر گرفته ایم که به مرور زمان در آپدیتها منتشر میکنیم و مطمئن باشید که این یک افزونه حرفه ای پشتیبانی دنیا را دارید
افزونه تیکتا یک افزونه تیکت حرفهای برای پشتیبانی و چت در وردپرس است که به مدیریت بهتر مشکلات کاربران شما در سایت کمک میکند. با این افزونه وردپرسی امکان ارسال فایل و وویس را در تیکت خواهید داشت.
هر سایت وردپرسی که خدماتی را به کاربران ارائه می دهد و تعداد کاربران آن قابل توجه است نیاز به پشتیبانی کاربران از طریق تیکت را دارد. پشتیبانی نبض یک کسب و کار آنلاین محسوب می شود که اگر به خوبی نزند حیات آن کسب و کار با مشکل روبرو خواهد بود. افزونه تیکتا یک سیستم حرفه ای پشتیبانی آنلاین را برای مشتریان سایت شما فراهم می کند.
افزونه تیکتا با پنل تنظیمات پیشرفته امکانات زیر را ارائه می دهد.
هر سایت وردپرسی که خدماتی را به کاربران ارائه می دهد و تعداد کاربران آن قابل توجه است نیاز به پشتیبانی کاربران از طریق تیکت را دارد. پشتیبانی نبض یک کسب و کار آنلاین محسوب می شود که اگر به خوبی نزند حیات آن کسب و کار با مشکل روبرو خواهد بود. افزونه تیکتا یک سیستم حرفه ای پشتیبانی آنلاین را برای مشتریان سایت شما فراهم می کند.
افزونه تیکتا با پنل تنظیمات پیشرفته امکانات زیر را ارائه می دهد.
سلام
لطفا در مورد بخش مقالات توضیح میفرمایید که دقیقا چی هست؟
آیا مثل مقالات سایت هستش یا چیزی بیشتر و لازمتر؟
به چه کاری میاید؟؟
درود
مقالات سایت همون دانشنامه برای محصولات هستن و شما می تونید مطالب رو برای هر محصول دسته بندی کنید
سلام آیا برای کاربر مهمان فکری شده؟ چون ممکنه یک سری سایتها نیاز به تیکت مهمان داشته باشن که سوالات خودشون ارسال کنن بعد از طریق کد پیگیری بدون داشتن پنل پیگیری کنن که در چه مرحله ایه
درود
متاسفانه در حال حاضر این ویژگی وجود نداره
امکان ارجاع تیکت به یک شخص دیگر در هنگام پاسخگویی هست؟
درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده
دمو رو چک کردم همچین قابلیتی من ندیدم ، میشه جهت اطمینان قبل خرید بگین کجاست؟
در پنل مدیریت این امکان وجود داره و در پنل کاربری همچین چیزی رو نمی بینید
می تونید در ویدیو های معرفی این موارد رو ببینید
امکان ارجاع یک تیکت به یک بخش یا نفر دیگه وجود داره؟
مثلا در جواب یک تیکت به یک نفر دیگه ارجاعش بدیم ؟
درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده
باسلام، میشه کاری کرد که تیکت عمومی ساخته نشه؟
یعنی کاربرارو محدود کرد به اینکه فقط تیکت خصوصی بزنن
درود
بله می تونید کلا غیر فعالش کنید
باسلام. با قالب استادشو سازگاره؟
درود
با این قالب تست نشده ولی افزونه خودش پنل کاربری متفاوتی داره و از این طریف با قالب ها سازگار هست
سلام و وقت بخیر
امکان غیرفعال سازی ارسال پیام صوتی برای کاربر وجود داره؟ منظورم اینه که فقط مدیر بتونه پیام صوتی بفرسته
درود
امکان غیر فعالسازی کلی وجود داره و اینطور نیست که برای مدیر فعال باشه و برای کاربر غیر فعال
سلام
وقت بخیر
آیا با افزونه دکان هماهنگی داره
درود
بله، به این صورت هست که اگر محصول فروشنده ای داشته باشه تیکت رو به فروشنده محصول ارجاع میده
سلام
ایکون خاصی در گوشه صفحه قرار میگیره که با کلیک بر روش کاربران راحت بتونن سوال خودشون رو وارد کنند و اگر ثبت نام نکرده باشن متنی بیاد که اول ثبت نام انجام بدن؟
درود
ما یک آیکون در صفحه اصلی داریم که کاربران با کلیک بر اون به صفحه ارسال تیکت هدایت میشن و اگر اگر به حساب وارد نشده باشن می تونن در همون ارسال اطلاعات تیکت اطلاعات کاربریشون رو وارد کنن تا هم ثبت نام بشن و هم تیکت ثبت بشه
با سلام
آیا امکان این هستش هر فردی که تیکت میزنه برای مدیر آن بخش یک پیامک ارسال شود ؟
درود
بله این امکان وجود داره
سلام
آیا با ioncube کدگذاری شده است؟
آیا روی php 8.1 به بالا اجرا میشود؟
درود
بله کدگذاری شده است
در آخرین ورژن این هماهنگی ایجاد شده
با سلام و احترام . آیا امکان انتقال تیکت به افراد دیگر در پشتیبانی وجود داره؟ مثلا از بخش فنی منتقل کنیم به بخش فروش؟
درود
بله این امکان وجود داره
سوال دیگردی داشتم اینکه با php 8.1 سازگار هست؟
درود
دیروز نسخه هماهنگ با ورژن 8 به بالا رو به راستچین ارسال کردیم و به زودی منتشر میشه
سلام
امکانش هست مانند توتال دسک یا افزونه های مشابه قابلیت امار هم اضفاه کنید؟
مثل میانگین زمان پاسخ دهی پشتیبان ها، میانگین میزان رضایت، تعداد تیک های هر دپارتمان و....
همچنین قابلیت نظر دهی با اموجی ها بنظر جالب میرسد اگر اضافه بشه
مورد بعدی اپدیت مربوط به مدیریت پروژه و پوش نجوا رو کی اضافه میکنید؟
ممنون از توجهتون
درود
این موارد یادداشت شده و بررسی میشه
برای این موارد نمیشه زمان دقیقی گفت
سلام وقت بخیر
2 تا سوال داشتم از خدمتتون
1 - زمانی که این افزونه را روی قالب سایت نصب میکنیم میتوان سیستم تیکت را جوری تنظیم کرد که فرد وقتی وارد پروفایل سایت اصلی میشود این بخش به پروفایل سایت اصلی اضافه شده باشد و از انجا تیکت ارسال کند؟
2 - ایا این امکان وجود دارد که نام "تیکت پشتیبانی" به نام دیگری تغییر داد؟مثلا بجای تیکت پشتیبانی ، بنویسیم پشتیبانی آزمون
درود
1- به صورت پیشفرض به پیشخوان ووکامرس اضافه میشه و کاربر می تونه از اونجا تیکت ارسال کنه
2- بله این امکان وجود داره
با سلام. آیا امکان تمدید پشتیبانی با ووکامرس در افزونه تعبیه شده است؟ همچنین امکان فعالسازی یا غیرفعالسازی بخش هایی مثل مقالات و تیکت عمومی و ... موجود است؟
درود
تمدید پشتیبانی در این سیستم در حال حاضر به صورت دستی هست و به صورت خودکار نیست
بله امکان فعال و غیر فعالسازی هست