اجرای سمپل پروموشن تضمینی

پروموشن از لحاظ علم مارکتینگ، فعالیتهای هدفمندی است که در مسیر دستیابی به استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت واحد بازاریابی، شناخته شده است. استراتژی ها برای رسیدن به این اهداف از انواع شیوه های کارآمد و نوین، خلاقانه و متفکرانه، متناسب با موقعیت فعلی برند، برای هدایت مصرف کننده به سمت و سوی استفاده از محصول مورد نظر، ترویج، ترغیب و ایجاد نیاز در مخاطبین استفاده می نمایند.

این تعریف نشان می دهد که پروموشن بیشتر یک نقشه برای برندسازی یک کسب و کار است. کسب و کاری که یا یک محصول برای ارائه دارد، یا یک خدمت(سرویس)!

promotion
promotion

یکی از مهم ترین علت های استفاده از پروموشن آگاه کردن مصرف کننده نسبت به ویژگی های محصولات شما می باشد و پروموترها وظیفه انتقال صحیح این اطلاعات را دارا می باشند،معمولا شرکت های بزرگ برای رسیدن به هدفی خاص برای یک گروه محصول مشخص تاکید روی یک شعار یا پیام خاصی برای آن گروه محصول دارند که بهترین روش برای انتقال صحیح و بدون واسطه آن استفاده از پروموشن می باشد.

سمپلینگ چیست ؟ کلمه سمپلینگ از لحاظ لغوی مزه کردن یا نمونه گیری معنی می دهد و در اصطلاح مارکتینگ و بازاریابی یک استراتژی تبلیغاتی می باشد که برای اهداف مختلفی به اجرا در می آید،گاهی اوقات هدف از اجرای سمپلینگ فرهنگ سازی یک محصول جدید می باشد و گاهی وقتها برای افزایش سهم از بازار و ایجاد ارتباط موثر با مصرف کننده صورت می پذیرد و همینطور جهت خلق تجربه استفاده از محصول برای مشتری انجام می گیرد و تاثیر بسیار زیاد و ماندگار در ذهن مصرف کننده دارد،شرکتها با ارائه نمونه کوچک شده محصولاتشان یا همان ارائه سمپل برای حق انتخاب مشتری قبل از خرید ارزش قائل می شوند و مصرف کننده را با ویژگی ها و مزیت های محصولاتشان آشنا می کنند به همین خاطر این روش نقش کلیدی در تصمیم گیری مشتری دارد.

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *